Meer gedicht dan je dacht 2007

Een spetterend concert!
VMBO-Leerlingen rappen, zongen, lazen en dansten hun gedichten met optredens van JIGGY DJÉ, Hella Hertogs, Andrea Beuger, Paul van Dal en Justus Donderdag 29 maart 2007 StrabrechtCollege, Geldrop

Een samenwerkingsproject van Stichting Tone, Strabrecht College en Bibliotheek Geldrop. Dit project werd mede mogelijk gemaakt door Gemeente Geldrop-Mierlo, Rabobank Geldrop en Heeze Leende, Prins Bernhard Cultuurfonds.

140 VMBO leerlingen van het StrabrechtCollege hebben die dag gedichten geschreven, gerapt, als DJ gewerkt, geschilderd, gefotografeerd, gedanst, theater gemaakt en aan een presentatie gewerkt onder leiding van Hella Hertogs, Hans van Es, Charlotte Driessen,Justus van Laake, Andrea Beugger, Yada Hoek, Marc Stoelinga, Maud Rijken, Rob van Otterdijk en Paul van Dal.

Op 24 april 2007 vond in de bibliotheek in Geldrop de presentatie plaats van de gedichten met vormgeving, die naar aanleiding van dit project op een bijzondere manier worden uitgegeven. Met optredens van leerlingen.