• Muziek
  • Klankconcert
  • Dans
  • Muziek

Stichting Two Tone is een ideële stichting die projecten ontwikkelt op het gebied van kunst en cultuur, met name voor kinderen en jongeren. Creativiteit is een prachtige vorm om (jonge) mensen te helpen in het ontwikkelen van hun persoonlijkheid.
  • Klank en beeld

• Projectkoor

• Bijzondere locaties

• Inspiratie

• Samenklinken

• Klankconcert

• Dans

Wat is er mooier dan zelf, aktief, iets aan "cultuur" te doen

Projecten
Stichting Two Tone biedt een waaier aan projecten aan

Projecten

Omgaan met verlies
Stichting Two Tone is een ideële stichting die projecten ontwikkelt op het gebied van kunst en cultuur, met name voor kinderen en jongeren die met verlies te maken hebben

Omgaan met verlies

Werk samen met ons aan hartverwarmende projecten voor jongeren

Klankconcerten
Een klankconcert is een concert waarin klank de hoofdrol speelt

Klankconcerten

Scholen
Stichting Two Tone bedenkt, ontwikkelt en organiseert projecten op scholen.

Scholen