• KlankconcertRianne 1980x500

Een klankconcert is een concert waarin klank de hoofdrol speelt; klank die voortkomt uit de menselijke stem, zonder tekst. Het projectkoor staat verspreid op verschillende plekken in de kerk en bezingt zo de hele ruimte. Een groep jongeren opent het concert met klank en beweging. Er zijn solistische stukken met zang en instrumenten. Een klankconcert is een ervaringsgericht programma, het publiek krijgt een actieve rol in de bijzondere klankcomposities.

Bekijk onze facebook en Youtube paginas.

2016: Jubileumjaar. Stichting Two Tone bestaat 30 jaar!

Het klankconcert in de VDMA, Eindhoven op 23 april was heel bijzonder!

Wat een mooie energie, wat een prachtige muziek, en met de opening van de dansers was de toon gezet. Een enthousiast publiek, ook zij hadden een rol en zongen volop  mee. Heerlijk om op terug te kijken op zes prachtige klankconcerten.

Klankconcert Arjan 1
Klankconcert Cello 1
Klankconcert Dans groep einde 2
Klankconcert Dans groep einde
Klankconcert Dans groep einde 3
Klankconcert Hella en Arjan
Klankconcert Hella en Marja
Klankconcert Karel 1
Klankconcert Okur en Rianne
Klankconcert Rianne 1
Klankconcert Rianne ijs
Klankconcert applaus
Klankconcert cello 2
Klankconcert dans 1
Klankconcert dans 2
Klankconcert koor 1
Klankconcert koor 2
Klankconcert lint-1
Klankconcert lint 1
Klankconcert lint 2

Met financiële ondersteuning van VSB fonds, stichting Dela Fonds, Prins Bernhard Cultuurfonds en de gemeente Eindhoven.